Programul de fitness al vedetelor

Class Overview

Programul de fitness al vedetelor

La Hollywood, se spune, tot ce e imperfect e un pacat. Cu paparazzi pe urmele lor 24/7, cum reusesc starurile sa se mentina in forma? Actritele sunt invidiate pentru formele perfecte. Dar lucreaza din greu ca sa arate bine. Iata cateva secrete.

Programul de fitness al vedetelorJessica Albavine dintr-o familie de oameni supraponderali, ceea ce a determinat-o sa se mentina in forma. “Am vrut sa fiu mai sanatoasa, asa ca am inceput sa imi gatesc de la 12 ani. La micul dejun un ou fara galbenus, omleta si fructe sau branza slaba si o piersica. La pranz, salata. La cina, de obicei legume si pui ori peste. In timpul zilei iau o gustare un fruct uscat sau ciocolata ori iaurt de capsuni inghetat. Nu mananc deserturi sau paine” spune ea.Exercitii:

Jessica lucreaza zilnic cel putin o ora. Incepe cu un aparat eliptic 15 minute ca sa ajunga la un puls de 180 de batai pe minut. Face apoi intinderi, apoi se intoarce la aparat 10 minute. Dupa care isi lucreaza umerii, bicepsul si tricepsul.

Programul de fitness al vedetelor Angelina Jolie

Secretele de dieta ale Angelinei Jolie includ cerale, fara zahar. Actrita este cunoscuta ca mananca orice cu moderatie, inclusiv carne rosie. A renuntat la dieta vegan cu ani in urma si acum atribuie sanatatea fripturii. Incearca sa manace sanatos, fructe, legume, si spune ca nu se priveaza de nimic.

Exercitii: Jolie este cunoscuta pentru picioarele lungi si subtiri si umeri si brate grozave. Cu un mod de viata activ, care include calatorii in jurul lumii, Jolie are programul ei zilnic de exercitii, fara a lua in considerare ca trebuie sa aiba grija de cei 6 copii. Ia ocazional ore de pilates. Programul de fitness al vedetelor

Jennifer Aniston

Are 40 de ani, dar corpul lui Jennifer Aniston arata pe jumatate cat varsta ei. Desi are o slabiciune pentru mancarea mexicana, ea consuma multe legume proaspete in special varza de Brussel. Dieta ei e bogata in proteine si contine mese mici pentru a functiona metabolismul. Cartofi dulci, orez brun, unt de arahide, branza slaba si fructe si o mana de arahide sunt alimentele din dieta ei.

Exercitii: Jen incepe cu yoga. Face yoga de cateva ori pe saptamana. Sedinta de yoga e urmata de 20 de minute de exercitii cardio. Programul de fitness al vedetelor

Kelly Brook

Frumusetea britanica Kelly Brook urmeaza o dieta macrobiotica bazata pe alimete neprocesate, cat mai naturale. “Mananc cereale integrale ca orezul brun si paste, legume crude, tofu, vegetale marine, peste, fructe, nuci, seminte.

Exercitii:

Programul de fitness al lui Kelly include dansul, plimbarile si pilates. Dansul ajuta la constructia muschilor si la definire si adauga la acesta exercitii cardio. Acestea includ alergatul, hula hoops, aerobic sau fitness traditional.

Class Details

Sala de fitness TeamFitness

Class Location