Ce trebuie sa stii despre Cardio pentru Slabire si Masa Musculara

Class Overview

Termenul de „cardio” are atat conotatii pozitive cat si negative. Tipii care isi doresc muschi masivi si impresionanti sunt speriati de el sau nu-i vad rostul, pe cand altii il adora si e tot ceea ce fac. Dar nici una dintre aceste extreme nu e buna. Nu tot cardio-ul e la fel. Nu orice fel de cardio te ajuta sa scapi de grasime si nu orice fel de cardio-ul iti va devora masa musculara. Ca sa dai burta jos si sa-ti definesti patratelele, trebuie sa arzi mai multe grasimi decat depozitezi. Iar pentru a avea ce sa definesti si sa arati cat mai bine la final, trebuie sa nu-ti pierzi din masa musculara. Antrenamentului aerob in „zona de ardere a grasimilor” sau mai sus (ceea ce majoritatea oamenilor numesc generic „cardio”) NU este nici pe departe cea mai buna metoda de a realiza acest lucru, deoarece arzi un numar ridicat de calorii si grasimi numai pe durata acestuia. Mai mult de atat, aceste antrenament se bat cap in cap cu antrenamentele de masa musculara. Unele cer corpului mai putini muschi, altele cer mai multi. Pur si simplu nu ai cum sa obti si sa pastrezi un corp musculos si definit incercand sa devi cat mai bun la ambele. In schimb, prin antrenamentul anaerob (ridicat greutati, spint, HIIT, etc), nu numai ca iti menti sau chiar dezvolti masa musculara, dar iti ridici metabolismul si arzi mai multe calorii, ore in sir dupa terminarea acestuia – chiar si cand te uiti la televizor sau dormi. De aceea, cea mai buna solutie pentru a-ti crea un corp musculos si definit, este sa te bazezi de antrenamente de tip anaerob pentru cardio. O metoda simpla de a-ti face antrenamentul tau de forta si masa musculara mai „metabolic” si a arde mai multe grasimi de pe urma lui, este de a reduce pauzele intre serii. Iar pentru a face asta fara a-ti afecta performanta la exercitii, poti folosi circuite. Spre exemplu, in loc sa faci toate seriile de genuflexiuni, apoi toate seriile de impins de la piept, apoi toate seriile de ramat, cu pauze mari pentru a lasa muschilor suficient timp de refacere… vei face o serie de genuflexiuni, o serie de impins, o serie de ramat si tot asa mai departe. In acest fel, vei putea tine pauzele scurte intre exercitii, dar lungi intre aceleasi grupele musculare. Dupa ce ai facut asta, urmatorul cardio pe care sa te bazezi pentru a arde mai multe grasime este HIIT-ul si alte strategii de conditionare metabolica.Nu in ultimul rand, pentru a te recuperarea mai usor dupa antrenament, foloseste-te de aerobicul de intensitate redusa. Mergi pe jos, plimba-te prin natura, inoata lent sau bucura-te de orice alta activitate usoara care iti permite sa porti o conversatie in timp ce o faci. Chiar daca acestea nu-ti vor arde o gramada de grasimi, iti vor pune in miscare sistemul cardiovascular, iti vor imbunatatii sanatatea si iti vor facilita recuperarea dupa antrenament.

FITNESS

  • 1 şedinţă – 40 Ron
  • Full Fitness Time – 100 Ron(1 lună)
  • Fitness Day time – 75 Ron / program 08 :00 -15:00

Class Details

Luni - Vineri - 08:00 - 22:00
Sambata - 09:00-18:00 Duminica 09:00-14:00
$
Sala de fitness TeamFitness

Class Location